KARIERA

Specjalista ds. HelpDesk

Specjalista ds. sprzedaży IT

Miejsce pracy: Warszawa

Za co będziesz odpowiedzialny/a:
  • zapewnienie ciągłego wsparcia informatycznego użytkowników w centrali i oddziałach firmy,
  • zapewnienie prawidłowego działania sieci LAN/WAN,
  • konfigurację i utrzymanie zasobów sprzętowych i oprogramowania,
  • raportowanie z prowadzonych działań Dyrektorowi działu IT.

Czego oczekujemy:

  • wykształcenia minimum średniego – preferowane kierunki informatyczne,
  • minimum rocznego doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • dobrej znajomości platformy Windows,
  • podstawowej znajomości Windows Server i Active Directory,
  • dobrej znajomości pakietu MS Office,
  • dobra znajomości zagadnień z zakresu konfiguracji i rozwiązań sieciowych (LAN/WAN),
  • dobrej znajomości sprzętu komputerowego: stacje robocze i laptopy (diagnostyka, drobne naprawy),
  • otwartości na problemy użytkowników i chęć ich rozwiązywania,
  • doskonałych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych,
  • dobra organizacja pracy,
  • zaangażowania w pracę i chęci samodoskonalenia,
  • znajomości języka angielskiego w zakresie zagadnień IT
  • prawa jazdy kat. B.

Co oferujemy:

  • pracę w dynamicznym zespole w międzynarodowej firmie,
  • niezbędne narzędzia pracy i szkolenia techniczne,
  • umowa b2b
  • szkolenia tematyczne
  • premie motywacyjne i wynikowe

Napisz: info@rapiddirect.pl

Miejsce pracy: Warszawa

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Sprzedaż rozwiązań informatycznych dla Klientów biznesowych (B2B)
  • Aktywne poszukiwanie, nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych
  • Badanie potrzeb i dopasowywanie proponowanych rozwiązań IT do wymagań Klienta
  • Prowadzenie spotkań i negocjacji handlowych
  • Doradztwo techniczne w procesie doboru sprzętu
  • Obsługa przed- i posprzedażowa Klientów
  • Stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach i konferencjach
  • Raportowanie aktywności i rezultatów pracy

 

Od kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenia w pracy z Klientem biznesowym
  • Motywacji do poszerzania wiedzy w obszarze nowoczesnych technologii
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
  • Samodzielności i nastawienia na realizację powierzonych zadań
  • Optymizmu i determinacji w dążeniu do osiągania celów
  • Znajomości pakietu MS Office
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego

 

Naszym pracownikom oferujemy:

  • Pełną wyzwań pracę w młodej firmie oraz wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników
  • umowa b2b
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • premie motywacyjne i
  • prowizje od sprzedaży plus podstawa

 

Napisz: info@rapiddirect.pl